wtorek, 26/9/2023 | 6:44 CEST
You are here:  / Felietony / Marketing prawniczy

Marketing prawniczy

Co wolno robić w ramach marketingu prawniczego?
Każdy biznes chce się zwykle jakoś promować, by móc go rozwijać, jednak w przypadku gdy tym biznesem jest kancelaria prawnicza, pewnych popularnych technik marketingowych wprost nie wolno stosować. Ogólnie rzecz biorąc reklama nadal jest dozwolona, ale musi mieć ona odpowiednią formę, która będzie na pewno sprawdzana. Zasady są jednak jawne, więc wystarczy się z nimi zapoznać, by nie łamać żadnych przepisów, co zwłaszcza w przypadku kancelarii prawniczych, odpowiadających za szczególne respektowanie prawa, byłoby zjawiskiem dość niepożądanym.

Marketing prawniczy nie może polegać na porównaniu swoich usług do usług konkurencji. Nie wolno w żaden sposób podkreślać, że jest się w czymś lepszym, ma się solidniej wykwalifikowany zespół i nie wolno też składać obietnic bez pokrycia, które przeważnie są tylko pustymi słowami, taką wydmuszką, która nie ma żadnego odniesienia do rzeczywistości. Planując kampanie marketingowe, trzeba uważać dosłownie na każdym kroku, by nigdzie nie popełnić błędu. Z tego względu najbezpieczniej zlecić je komuś, kto się na nich naprawdę zna albo też… całkowicie zrezygnować z jakiejkolwiek formy reklamy.